dimarts, 22 de maig del 2018

Flan de coco i llimona sense ou



Avui us presento unes postres fàcils amb aroma de llimona i  gust de coco.
Ha estat una mica un invent, en un bloc vaig veure un de semblant em vaig posar a fer l'elaboració i de cop i volta vaig veure que tenia formatge cremós a la nevera, vaig recordar una altra recepta... resumint... vaig fer aquesta recepta.
A la taula va durar 5 minuts, no va quedar ni un tros, la veritat és que estava molt bo de gust i textura.


Ingredients.

-200 grams de formatge cremós

-50 grams de coco ratllat
-150 grams de sucre + una mica per el caramel
-1 litro de llet semidesnatada
-2 sobres de cuallada

-Pell de llimona
-Caramel liquid


Fem un caramel per posar-lo al fons del motlle.
Preparem el flam.
Posem a escalfar 750 ml de llet amb el sucre i pell de llimona, la resta de la llet la posem en un got i desfem els sobres de quallada.
Quan la llet aquest bullint li retirem la pell de llimona i la barregem amb el formatge cremós, batem bé i afegim la llet que havíem barrejat amb la quallada.
Ho deixem bullir uns 2 minuts.
Retirem del foc i ho posem al motlle amb el caramel.
Quan s'hagi refredat una mica, s'anirà espessint, posem una capa de coco.
Deixem refredar a la nevera.
A l'hora de servir desmotllem.
Feliç setmana !!!






Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Gràcies per seguir aquest Bloc i pels vostres comentaris.
Gracias por seguir este Blog y por vuestros comentarios.