dilluns, 7 de maig del 2018

Bacallà fresc amb patates



Ja s'ha acabat la temporada del Bacallà fresc, i és una pena, per que m'agrada molt cuinar-lo, ara haure d'esperar al mes de desembre ...
Aquesta vegada ho vaig fer sencill, amb un fons de sofregit, brou fet amb el cap i les espines i unes patates.

Ingredients.

-Bacallà fresc
-1 ceba
-4 grans d'all
-pebrot vermell
-2 tomàquet madurs
-1 fulla d elaurel
-4 Patates
-Oli d'oliva
-sal
-julivert picat

Vaig demanar a la peixateria que em fessin dos lloms sense espina central i que em guardessin el cap i l'espina.
A casa vaig tallar els lloms en trossos més petits i vaig estar traient totes les espines.
Amb la cabez i l'espina central, una fulla de llorer i una mica de sal fem una caldet curt.
D'altra banda posem oli en una cassola, piquem els alls i els sofregim, després afegim la ceba també picada, pebrot vermell picat també, per últim els tomàquets sense pell ni llavors.
Deixem que es faci un bon sofregit.
Pelem les patates i les trossegem, les posem sobre del sofregit i afegim brou, quan les patates estiguin cuites posem els trossos de bacallà, rectifiquem de sal i espolvorem amb julivert picat.





Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Gràcies per seguir aquest Bloc i pels vostres comentaris.
Gracias por seguir este Blog y por vuestros comentarios.