dilluns, 9 d’abril del 2018

Pebrots farcits de verdures i arròs





Aquesta recepta la vaig fer almenys fa uns 20 anys, i ja no vaig tornar-la fer més......
.Moltes receptes molt poc temps ..

El Divendres vaig anar a comprar molt aviat i en la fruiteria del barri ho tenien tot posat tan bonic, un festival de colors i de productes!!! vaig comprar aquests pebrots i vaig pensar que era el moment de repetir la recepta.

ingredients

-Pebrots vermells
-albergínia
-xampinyons
-ceba de figueres
-alls tendres
-pebrots verd
-sal
-pebre
-oli d'oliva
-arròs

Tallem la part de dalt dels pebrots vermells com un barret, els rentem i els traiem les llavors.
Reservem.
Tallem petites totes les verdures, i els xampinyons.
Les albergínies les deixem una estoneta amb sal perquè suïn una mica i no ens quedin amargues.
En una paella amb una mica d'oli saltejarem les verdures per ordre de cocció, primer la ceba i el pebrot, els alls tendres, albergínia i per últim els xampinyons.
Quan estigui tot a punt afegirem l'arròs, sal, pebre, donem unes voltes i amb això omplim els pebrots.
Li posem la part de dalt, el barret, i els introduïm al forn calent a 200 graus uns 40 minuts.
Confesso que no sóc molt gaire amiga dels pebrots, i gens dels crus però calents i combinats amb altres verdures si m'agraden, és estrany, però és així.










Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Gràcies per seguir aquest Bloc i pels vostres comentaris.
Gracias por seguir este Blog y por vuestros comentarios.