diumenge, 8 d’abril del 2018

Pastis de pomes


Aquesta recepta la vaig veure al bloc.El Zurrón de los postres.

Encara no sàvia les postres que anava a fer aquest diumenge, i com ja sabeu els pastissos de poma són els meus favorits, així que no em vaig poder resistir.
Feliç Setmana !!


Ingredientes

-5 pomes Golden
- branca de canyella
-pell de llimona
-200 grams de farina d'espelta
-85 grams de panela
-1 culleradeta de llevat en pols
-1 pessic de sal
-1 culleradeta de canyella en pols
-1 ou
-90 grams de mantega
- granet d'ametlles crocant

Pelem, traiem les llavors i tallem a trossets les pomes

Les posem en una cassola, amb un parell de cullerades d'aigua, la branca canyella i la pell de llimona, posem a bullir uns 10 minuts, anirem controlant que no s'evapori tot el líquid i se'ns quedin enganxades al pot!

Deixem refredar.

En un bol posem la farina, el sucre, la sal, el llevat, i la culleradeta de canyella, barregem, li afegim la mantega a trossos i barregem.

 Li afegim l'ou batut i anem barrejant bé amb les mans ens quedarà una massa grumollosa.

Dividim la massa en dues parts.

 Una part de la massa la posem al fons del motlle per formar una base.

 Li posem les pomes a sobre ben repartides. i després a sobre posem l'altra part de la massa que cobreixi tota la poma.

Introduïm al forn calent a 170 graus uns 40 minuts

Deixem refredar.

Abans de servir-ho posem les ametlles crocant per sobre.

A la recepta original li posen les ametlles en cru per sobre abans de posar-ho al forn, però jo no tenia, així que vaig aprofitar unes ametlles crocant que tenia de fer la mona.
Acompayat de una bola de gelat de vainilla.







Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Gràcies per seguir aquest Bloc i pels vostres comentaris.
Gracias por seguir este Blog y por vuestros comentarios.