dilluns, 15 de gener del 2018

Pastís de mató, amb aroma de llimona i cardamom


Bona tarda a tothom!!
Com portem aquest Dilluns que diuen és el dia més trist de l'any? Anem a posar-hi sucre afegirem algun ingredient més i ho alegrem, d'acord?

Aquesta recepta també és del llibre Objectivo: Chessecake perfecto.
Aquest llibre em donarà moltes alegries !!!
Aquest si que és fàcil, fàcil.
Deliciós molt agradable de textura, suau.
A la recepta original posen cardamom, jo li vaig posar també, i vaig afegir ratlladura de llimona, que és l'aroma que més m'agrada en els pastissos de formatge.
A casa, els meus crítics més ferotges, es van queixar de l'cardamom, li vaig posar molt poc, ami m'agrada l'aroma i el sabor que deixa.

Ingredients.

-750 grams de mató
-160 grams de sucre
-6 ous
-50 grams de farina o maizena
-ralladura de pell de llimona
-Cardamomo mòlt
-sal


Separem les clares i les muntem a punt de neu amb una mica de sal, quan ja estiguin escumoses els afegirem la meitat del sucre i seguirem batent fins a tenir una merenga ferma i espès.
És un altre bol barregem el mató amb la resta de sucre la ratlladura de pell de llimona el cardamom, la farina i els ous, ben batut.
Afegim la merenga a poc a poc amb moviments envoltants, que ens es baixi.
Quan tenim tot ben barrejat ho posem en un motlle amb paper especial.
El introduïm al forn a 170 graus uns 60 minuts.

Deixem refredar totalment i el cobrim amb una mica de sucre glas










Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Gràcies per seguir aquest Bloc i pels vostres comentaris.
Gracias por seguir este Blog y por vuestros comentarios.