divendres, 13 d’octubre del 2017

Cake pops


Ja us vaig comentar que els Divendres els de 4t d'ESO venen dolços a la porta de l'escola, per reunir diners per al viatge  de fi de curs a Paris .

Cal reunir molts diners perquè el viatge surti molt barat !!!

Els torns estan repartits, però jo, per compte propi i per que m'agrada molt cuinar, he decidit portar galetes cada Divendres, es venen molt bé .. aquest cop com va ser festa Dijous tenia més temps i també els vaig fer Cake pops, el Martí m'ha trucat de seguida per dir-me que s'havien venut tots !!

En principi els volia fer amb cobertura blanca, però tinc un problema amb aquest tipus de cobertura, no em queda mai amb la textura que vull, alguna cosa surt malament. temperatura? Temps? no ho se!! quina ràbia !!

Per fer els Cakes pops no em complico la vida, faig un pa de pessic bàsic i el enfornar amb el motlle especial, queden molt suaus i esponjosos.


Hi ha moltes receptes amb melindros esmicolats i crema de formatge, han d'estar deliciosos però ami aquesta recepta em funciona, i amb una bona xocolata de cobertura queden perfectes.

Com veureu vaig fer dues versions, els rodons i els de foma d'arbret, aprofitant que tenia també aquest tipus de motlles.

Bon cap de setmana!!! i, per als que estigueu fent pont llarguíssim cap de setmana!!!


Ingredients


Per a la massa

-150 Grams de farina
-150 Grams de sucre
-100 Grams de mantega
-1 Cullerada de Llevat en pols
-4 ous
-sal
-Essència de vainilla o toffe


Per a la cobertura

-200 Grams de xocolata 70% cacau




Preparem la massa.
Batem els ous amb el sucre i un pessic de sal.
Que ens quedi molt cremós.
Afegim l'essència i poc a poc la farina tamisada amb el llevat.
I Per últim la mantega desfeta.
Posem una petita porció en cada motlle dels pops i ho posem al forn calent a 170 graus uns 20 minuts.
Els deixem refredar.
.
Desfem la xocolata,al bany Maria o en el microones,el deixem temperar una mica i banyem els pops.

Mullem el palet amb una mica de xocolata i clavem el cake pop, el deixem uns minuts al congelador perquè es solidifiqui.

Els traiem del fred i els banyem amb el cholate, i li posem la decoració que més ens agradi, en aquest cas confetti de caramel, boletes de colors, també de caramel i boletes de cobertura blanques.

Els deixem reposar a la nevera perquè la xocolata es refredi.








































Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Gràcies per seguir aquest Bloc i pels vostres comentaris.
Gracias por seguir este Blog y por vuestros comentarios.