dimarts, 25 de juliol del 2017

Llom amb Mostassa i patates al forn

Entre setmana repeteixo plats regularrmente, no cada setmana però intento fer menús variats i que puguin simplement escalfar-los a l'hora de dinar, que siguin variats i que no impliquin molt de temps d'elaboració, per que encara que m'agrada molt estar a la cuina i preparar plats nous això ho he de deixar per als caps de setmana que és quan tinc temps.

Cada dia em llevo d'hora per fer el dinar dels meus fills, intento fer menús sans i pràctics, perquè en arribar a la tarda a casa no ens trobem la cuina feta un desastre.

L'altre dia vaig fer aquest llom al forn i en la mateixa safata vaig posar patates.
Per acompanyar bròquil fet al vapor!


-Una peça de llom ibèric
-mostassa antiga
-bacó a tires
-vi ranci
-oli d'oliva verge
-sal
-pebre
-Farigola
-patates

Salpebrem la peça de llom, li posem mostassa per tots els costats, generosament, i la emboliquem amb les tires de bacon.y el col·loquem en una safata de forn amb una mica d'oli a la base.
El ruixem amb una mica de vi ranci.
Tallem les patates a làmines sense arribar al final a l'estil Hasselback, les salpebrem i les espolvoremso amb farigola i afegim una mica d'oli.
Les posem a la safata amb el llom.
Introduïm al forn calent a 200 graus uns 60-70 minuts.
Si veiem que per sobre se'ns torra el cobrim amb un tros de paper d'alumini.

Podriem fer el llom en una safata i les patates en un altre, però aquí el que buscava era fer-ho d euna forma senzilla i practica.

Ens ho podem menjar calent o temperat.






Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Gràcies per seguir aquest Bloc i pels vostres comentaris.
Gracias por seguir este Blog y por vuestros comentarios.