divendres, 19 de maig del 2017

Plum cake


L'altre dia a casa es em va sol·licitar que fes un pastís tradicional i no americà, jo que estava preparada, motlles en mà, per fer uns carrot cup cakes ..
Vaig obrir la nevera i tenia unes fruites confitades, uns nabius i unes passes que van quedar d'un pastís que vaig fer fa uns dies, vaig anar directa a la meva col·lecció de llibres Biblioteca d'or de la cuina, que ja han de tenir uns 30 anys, i va decidir fer una mena de plunk cake.
El meu fill Alfons es va menjar més de la meitat per que ho va trobar bonissim!


Ingredientes

-250 grams de farina fluixa
-180 grams de mantega
-3 ous
-1 sobre de llevat en pols
-125 grams de sucre
-sal
-una mica de ron
-fruita confitada
-panses sense llavors

Posem en un bol el rom amb les panses i la fruita, una bona estona, després el colem i enfarinem, i sacsegem la farina sobrant perquè no se'ns vagi al fons del pastís.
reservem
Batem la mantega, a temperatura ambient, fins que ens queda com una pomada, afegim els ous un a un i una mica de sal, barregem a part la farina el llevat i el sucre i ho incorporem.
Per últim afegirem la fruita i les panses.
El posem en un motlle allargat i ho posem al forn claiente a 170 graus uns 40 minuts.

Ha d'estar millor d'un dia per l'altre, però a casa no va durar res, així que ho provarem reposat en una altra ocasió












Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Gràcies per seguir aquest Bloc i pels vostres comentaris.
Gracias por seguir este Blog y por vuestros comentarios.