dilluns, 3 d’abril del 2017

Muffins coberts de xocolata, per celebrar un aniversari

És ben cert que dels errors un aprèn i que moltes vegades fins a poder fer una cosa bé cal fer un prova / error com ami m'ha passat en aquesta ocasón ..
Vaig voler fer aquests Muffins amb farina per rebosteria, la que porta llevat i no hi va haver manera, tota la safata de muffins a les escombraries, van començar a desbordar-se, desastre total !!
De seguida em vaig adonar que era per la farina, el vaig canviar per la farina fluixa que compro a Casa Ruiz, i van quedar perfectes.
Els vaig fer grans, petits, petitíssims !! i directes a sisè a la classe del Aniol per donar cloenda a les celebracions pel seu aniversari !!
Felicitats ANIOL !!


Ingredients.

-300 Grams de farina
-200 Grams de sucre blanc
-125 G de mantega
- 2 ous
- 250 ml de llet
-1 Culleradeta de bicarbonat sòdic
-1 Culleradeta de llevat en pols
-1 Culleradeta d'extracte de vainilla
-Xocolata de cobertura
-Nata liquida
-Lacasitos, con fetti de colors, boletes de sucre



Barrejarem els ingredients secs en un bol i els humits en un altre, així que barregem el sucre amb la farina, el llevat i el bicarbonat.
Fonem la mantega i la batem amb els ous, la vainilla i la llet, i ho barregem amb els ingredients de l'altre bol,

Repartim la massa en els motlles de Muffins o magdalenes fins omplir-les gaire be del tot.

Introduim en al forn a 180 graus 25 minuts.


No obriu el forn durant la cocció !!!

Preparem la cobertura.
Posem la nata a escalfar, i quan comença a bullir la retirem del foc i hi afegim la xocolata trossejada, ho batem bé.
Ho deixem temperar i ja podem posar-lo damunt dels nostres muffins.
Els decorem amb el que més ens agradi, lacasitos, confetti de sucre, boletes de colors, amb alegria !!





















Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Gràcies per seguir aquest Bloc i pels vostres comentaris.
Gracias por seguir este Blog y por vuestros comentarios.