dilluns, 6 de febrer del 2017

Pastís de formatge,si..un altre!!!



Això si que ha estat un desastre dels bons.
Em va quedar perfecte de textura, de sabor, amb les passes bé repartides ... però ..
Em vaig oblidar de posar-li sucre, desastre total!
Típic meu, quan ho estava fent jo mateixa em deia, que pocs ingredients crec que em deixo alguna cosa, i no em vaig adonar fins que vaig anar a tallar el primer tros de sobte vaig pensar.....apa, el sucre !!!
La veritat és que era bo igual, però no dolç, per salvar una mica la meva dignitat culinària vaig fer dues coses, primer posar-li sucre glacé per sobre i després a altres trossos els vaig posar una mica de xocolata fosa .
En favor meu us diré que ens ho vam menjar tot!

Ingredients

-300 grams de formatge cremós
-3 iogurts grecs o naturals
-6 cullerades soperes de sucre
-3 ous
-ratlladura de pell de llimona
-1 cullerada de Maizena
-panses sense llavors


Separem les clares i els rovells dels ous.
Barregem els rovells amb el sucre, el formatge cremós, la ratlladura de pell de llimona, els iogurts i la cullerada de maizena.
Arrebossem una mica les passes amb farina i les movem bé perquè deixin anar l'excés de farina, les incorporem a la massa.
Per últim batrem les clares, amb una mica de sal, a punt de neu, i ho barregem amb la massa anterior.
Ho posem en un motlle amb un paper especial per a forn i directe al forn calent a 170 graus 60 minuts.
No obriu el forn per a res, i un cop finalitzi la cocció tampoc, cal deixar-ho dins amb el forn apagat  almenys una hora.
D'aquesta manera us quedarà molt alt i esponjós.

Que gaudiu d'aquesta setmana !!!









Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Gràcies per seguir aquest Bloc i pels vostres comentaris.
Gracias por seguir este Blog y por vuestros comentarios.