dimecres, 18 de gener del 2017

Cigrons amb espinacs i bacallà


Bon, i fred, dia des de Barcelona!
Anem a veure, tampoc és que ens estiguem gelant, aquest matí estavem a 2 graus però això aqui és gairebé, gairebé fred polar, molts hiverns  no arribem a aquestes temperatures.
Jo, que no m'agrada el fred!! estic encantada per que el que no és normal és que faci calor a l'hivern, i això és el que hem tingut últimament, així que ara a gaudir !!!
Aquesta recepta que avui presento es del blog Julia y sus recetas, té tot el que ens agrada, així que quan la vaig veure la vaig fer de seguida.
A casa meva els va encantar, és mes m'han demanat que la repeteixi.
Podem faclitar la recepta utilitzant llegum en conserva, espinacs congelats, però jo he seguit tots els passos, remull, cocció,i ha quedat boníssima.


Ingredients.

-500 grams de cigrons, fuentesauco
-300 Grams d'espinacs frescos
-300 Grams de bacallà
-1 ceba
-1 Cullerada de farina
-pebre vermell dolç
-oli d'oliva
-sal
-2 Fulles de llorer

Posem els cigrons en remull un dia abans de amb aigua calenta i sal.
Si el Bacallà el comprem sec també cal posar-lo en remull, almenys 2 dies abans, canviant l'aigua 2 vegades al dia.

Escorrem l'aigua de remull dels cigrons, els cobrim d'aigua freda, posem 2 fulles de llorer i sal.
Els deixem bullir uns 2 hores o potser una mica més, menys temps si utilitzem l'olla exprés.

Piquem molt fina la ceba i la sofregim en una paella, quan ja esta transparent afegirem una cullerada de farina, li donem unes voltes, afegim el pebre vermell i de seguida una mica de brou dels cigrons, això ho afegim a la cocció dels cigrons.

Netegem i tallem petits els espinacs, confeso que jo els compro frescos però de borsa, que vénen netes, surt molt més car, però et facilita molt la feina, i sobretot ho faig per que al netejar els espinacs faig molta despesa d'aigua!

Per últim afegirem trossets de bacallà i ho deixem bullir 2 minuts, no mes.
Un plat complet, sa i deliciós.
A gaudir del fred.















Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Gràcies per seguir aquest Bloc i pels vostres comentaris.
Gracias por seguir este Blog y por vuestros comentarios.