divendres, 11 de novembre del 2016

Pomes farcides de Pastís de pomes

Aquesta recepta l'he adaptat d'una que he vist al blog Chez Silvia, m'encanta el blog ... em fascinen les receptes que porten pomes i em tornen boja els pastissos de formatge, així que no em podia resistir.

Us desitjo a tots un feliç cap de setmana !!!

Ingredients

-8 Pomes tipus Golden
-200 grams de formatge crema
-8 cullerades soperes de sucre panela
-2 clares d'ou
 -canyella en pols
-ratlladura de pell de llimona
-panses de Corint

Rentem bé les pomes i les cortadfos, com si els féssim un barret, els quitamnos les llavors, per fer lloc per posar el "pastís qde formatge"

En un bol barregem la crema de formatge, el sucre panela una mica de canyella en pols, les panses, les clares d'ou, i la ratlladura de pell de llimona canyella i clara d'ou, ho barregem molt bé que ens quedi una crema homogènia .

Posem la part de dalt de les pomes i les col·loquem en una safata .
Abans de ficar-les al forn les empolvorem amb sucre blanc.
Les posem al forn calent a 190 graus uns 45 minuts.

A punt per menjar, calentetes, temperades o fredes, a casa ens les hem menjat fredes.
Com m'ha sobrat una mica de farciment he aprofitat els rovells, les he batut bé amb la part de la crema que m'ha sobrat i he fet un mini pastís de formatge !!!
No tirem res !!








Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Gràcies per seguir aquest Bloc i pels vostres comentaris.
Gracias por seguir este Blog y por vuestros comentarios.