dilluns, 7 de novembre del 2016

Pastís de formatge amb moniato


El Diumenge que és el dia de la setmana que podem dinar al migdia tranquil·lament tota la família junts, vaig fer aquest pastís.
Ho vaig fer improvisat, havia cuit al forn uns moniatos i unes castanyes, i tenia formatge cremós, així que vaig dir :ja esta! pastís de formatge amb moniato, deliciós !!!!

Ingredients

-3 moniatos cuits
-4 ous
-2 iogurts
-300 Grams de formatge cremós
-100 Grams de sucre panela
-ralladura de pell de llimona
-gingebre mòlt
-canela mòlta
-sucre Glas, Ametlles o castanyes per decorar


Separem els rovells de les clares.
Muntarem les clares a punt de neu.
Pelem els moniatos, els posem en un bol i els barregem amb el sucre, els iogurts, el formatge, els rovells d'ou, una mica de canyella, ratlladura de pell de llimona i una mica de gingebre, ho batem tot amb el batedor elèctric .
Per últim, amb suavitat incorporem les clares.
El posem en un motlle amb paper especial per a forn i ho posem al forn calent a 180 graus uns 50 minuts.
Per decorar li he posat unes ametlles filetejades que tenia i com m'havien quedat 4 castanyes torrades les vaig picar molt petites i també les vaig posar.
Aquest és un d'aquests pastissos que ens queda molt millor pasades unes hores o d'un dia per l'altre.
Feliç setmana !!!!













Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Gràcies per seguir aquest Bloc i pels vostres comentaris.
Gracias por seguir este Blog y por vuestros comentarios.