dilluns, 14 de novembre del 2016

Fideus mariners


Aquest Diumenge he canviat l'arròs pels fideus.
La veritat és que amb aquest tipus de plats no em complco la vida, només és imprescindible fer-ho amb producte fresc de molt bona qualitat, un bon brou de peix, en el meu cas casolà, i molt molt afecte.
Imagino que aquesta recepta com en totes cada persona té els seus gustos i les seves tècniques, jo el que acostumo a variar és la mesura dels fideus, ami en particular m'agraden mes els fins, però en aquesta ocasió els vaig comprar una mica més gruixuts, així no em poden dir que sempre faig el mateix!

Ingredients

-500 grams de fideus-1 ceba petita
-4 Grans d'all
-1 Pebrot petit vermell
-3 Tomàquets madurs
-1 Sípia fresca amb la seva salsa
-2 Calamars
-1 Litre de brou de peix
-sal
-safrà
-oli d'oliva


Netejem la sípia i els calamars i els tallem a trossets petits. 

Posem en una cassola a escalfar el brou de peix.

Ratllem la ceba i els alls,i tallem en trossos molt petits el pebrot
Escaldem els tomàquets i els traiem la pell i les llavors, els trossegem.


En una paella per  posem oli i sofregim pofregim els calamars i la sípia.
Les traiem, reservem.

En el mateix oli sofregim l'all, la ceba i el pebrot, quan estigui a punt afegirem el tomàquet i deixarem que es sofregeixi gairebé fins que s'enganxi, cura no es cremi !!!

Afegim al sofregit la sípia i el calamar que havíem reservat i la tinta de la sípia, remenem una mica, tirem els fideos, remenem una mica i afegim el brou bullin, sal, safrà i deixem que bulli segons la mida dels fideus.

Hem de servir al moment!






Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Gràcies per seguir aquest Bloc i pels vostres comentaris.
Gracias por seguir este Blog y por vuestros comentarios.