dimarts, 18 d’octubre del 2016

Macarrons gratinats

Avui la recepta és tan fàcil com popular.
Qui no ha fet alguna vegada a casa uns macarrons amb carn?
Aquesta és un de les primeres receptes que jo vaig fer a casa meva de molt joveneta, aquesta i els panellets.
A casa meva la recepta consistia en carn picada i foie gras, que li donava aquest sabor característic, però jo no li poso per que és un producte que no m'agrada.
Quan jo menjava carn, si..jo he menjat carn!! en realitat ami el que mes m'agradava d'aquests macarrons era el gratinat!

Ingredients.

-Carn de vedella picada
-Carn de porc
-ceba
-tomaquets madurs
-sal
-pebre
-oli d'oliva
-oregano
-formatge ratllat
-Mantega

Bullim els macarrons.
Mentre bullen podem preparar la salsa.
Posem en una paella oli, ratllem la ceba i la sofregim, quan estigui gairebé a punt posem la carn picada i la sofregim també, afegim llavors els tomàquets ratllats, o una llauna de tomàquet natural, sal, pebre i orenga.
Deixem que sofregeixi tot fins que el tomàquet es separa l'oli.
Quan els macarrons estan bullits els colem i els barregem amb la salsa.
Els posem en una safata i els cobrim amb el formatge ratllat i uns trossets de mantega
Gratinem.
Un clàssic que no passa de moda!





Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Gràcies per seguir aquest Bloc i pels vostres comentaris.
Gracias por seguir este Blog y por vuestros comentarios.