dimecres, 14 de setembre del 2016

Pastís de pomes i panses amb confitura de castanyes a la vainilla




Em vaig portar de França una confitura de castanyes a la vainilla que la veritat no havia provat mai.
Creia que me la menjaria igual que les altres melmelades, amb les torrades amb mantega, però no, té la textura gairebé com el dolç de llet, així que la combinació no m'agrada, però la vaig trobar deliciosa tota sola,o posant una cullerada en el iogur, així que he decidit utilitzar-la con a ingredient en un pastín.amb pomes i panses..i ha quedat deliciosa.
Realment aquesta recepta es pot fer amb qualsevol melmelada que ens agradi, i fins i tot sense, li podem afegir nous, avellanes...


Ingredients.

-1 Pasta de full
-4 Pomes Golden
- panses sense llavors
-mantega
-sucre
-1 llimona
-Canyella en pols
-Confitura de castanya a la vainilla
-1 ou

Pelem i tallem a trossets les pomes, les posem en un bol amb una cullerada de sucre, una mica de canyella, les panses i suc de llimona, ho barregem bé.
Reservem
Estirem bé la massa de full i estenem en ella la melmelada, no li he posat en excés per que si queda molt dolça , cal posar-li una mesura justa.
A sobre de la pasta fullada posem les pomes que havíem barrejat amb la resta i ho emboliquem amb la pasta de full, que ens quedi ben tancat.
Amb una forquilla punxem per tota la massa, perquè en coure no ens quedi inflada.
Pinzellem amb l'ou batut posem trossets de mantega i empolvorem amb sucre.

Introduïm al forn calent uns 30 minuts, veurem que ens queda daurat.


M'encanten aquest tipus de dolç per que la combinació de pasta de full i pomes em sembla perfecta.

Us desitjo una feliç setmana.













Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Gràcies per seguir aquest Bloc i pels vostres comentaris.
Gracias por seguir este Blog y por vuestros comentarios.