dijous, 22 de setembre del 2016

Pastís d'anversari: blundt cake

Aquesta recepta és la mateixa del blundt cake de Nocilla que ja us he ensenyat alguna vegada, aquest cop el centre està ple de boletes de cereals que van cobertes de xocolata amb llet negre i blanc.
Era per a l'aniversari d'una professora del meu fill petit, i la veritat em vaig assabentar el dia abans que em va trucar l'Aniol a la feina i em va dir: Has de fer un pastís per demà !!!
Jo encantada, però en la classe són molts, més els professors, així que mínim han de ser dues, vaig fer el més pràctic, blundt cake que és fàcil de fer i agrada a tothom, és una pena per que tinc moltes receptes per fer .. sobretot de pastissos, però el dia ja no dóna per a més.
M'ha encantat fer aquests bludt per a aquesta professora que per sort l'hem tingut en diferents cursos amb dos dels meus fills.
Moltes felicitats Ingrid, per molts anys!


Ingredients

-200 grams de farina
-200 grams de sucre
-1 cullaradeta de llevat en pols
-120 ml d'oli de girasol o d'oliva suau
-1 una mica de sal
-160 ml de nata 35%
-4 ous
-suc de llimona
-200 grams de Nocilla o Nutella


Per a la cobertura

-100 ml de nata 35%

-100 grams de xocolata de cobertura amb llet
-boltes de cereals amb xocolata


Afegim a la nata una cullerada de suc de llimona i ho deixem reposar uns minuts, veurem que es formen grumolls.

Reservem.
Batem els ous amb una mica de sal i el sucre.
Anem afegint l'oli sense deixar de batre, afegim la nocilla, i per últim anirem afegint una mica de nata i farina amb el llevat, nata i farina fins que ho haguem barrejat tot.
Ho posem en un motlle, si teniu un blundtcake us quedarà molt bonic, ja ho veieu a les fotos, però si no qualsevol motlle ben engreixat o amb paper especial ens ve bé, introduïm al forn calent a 180 graus uns 70 minuts.
Hi ha que deixar-lo refredar abans de treure del motllo per que se'ns pot trencar.


Un cop esta fred preparem la cobertura.

Escalfem la nata, retirem del foc i li afegim la xocolata trossejada, batem bé fins que ens quedi ben cremós.

Deixem temperar una mica i ja podem banyar el nostre blundt.

Per acabar aquest pastís d'aniversari he omplert el forat de boletes de cereals cobertes de xocolata.





























Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Gràcies per seguir aquest Bloc i pels vostres comentaris.
Gracias por seguir este Blog y por vuestros comentarios.