dilluns, 23 de maig del 2016

Reinventant receptes. Un pa de pessic


Vaig a fer un apartat al bloc que li diré reinventant receptes.
Primer per que són receptes que ja he publicat però a les que els he canviat ingredients, en funció del que tinc al meu rebost oa la nevera, pensant que ja són receptes en les que havia fet alguna variació... així que seria alguna cosa així com reinventant les reinventades receptes...
La veritat és que em queden mil receptes en els meves carpetes o en el meu bloc de notes, tinc moltes ganes de fer coses però tinc mes obligacions que temps, és un fet real.
Ahir vaig fer 2 brownie de Oreo que és el que té més èxit amb diferència, només apte per els amants de la xocolata intensa.
Em van sobrar 4 clares d'ou així que em vaig posar a pensar coses que podia fer amb elles ...
Merengues, massa sucre ... merenga de cobertura, havia de fer cup cakes ..
al final vaig pensar:... mira la recepta de la bica!!!! i amb el que tinguis fes alguna cosa semblant .
No tenia anís, però ho he substituït per ratlladura de pell de llimona i anís en gra.
El resultat: un pa de pessic aromàtic, suau, sucós i deliciós.
I és que com sempre dic jo l'important sempre és el carinyo que porta cada recepta.



Ingredients.

-4 clares d'ou
-175 grams de sucre + una mica per espolvorar per sobre
-165 ml de nata 35%
-165 grams de farina
-Sal
.Canyella en pols
-ratlladura de pell de llimona
-una cullaradeta d'anis en gra


Primer hem de muntar la nata ben ferma, per això ha d'estar molt freda. 
Reservem.
Muntem les clares a punt de neu, amb una mica de sal quan ja gairebé les tenim afegim l'anís , la pell de llimona i el sucre.
Seguidament afegim la farina tamisada sense moure molt la massa, sempre remenant en la mateixa direcció perquè no se'ns baixin molt les clares que hem muntat .. i per últim incorporem la nata que havien muntat.
Posem la barreja en un motlle.
Empolvorem amb sucre i canyella per sobre.
Introduïm al forn calent a 180 graus durant 35 minuts.

Una bona manera de que la massa ens pugi bé és tenir el forn molt calent a 200-220 graus i en el moment d'enfornar el nostres pa de pessic baixar la temperatura a 180 graus, i quan acabem la cocció no treure-la de cop, deixar almenys 10 minuts, que vagi baixant de temperatura dins del forn.









Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Gràcies per seguir aquest Bloc i pels vostres comentaris.
Gracias por seguir este Blog y por vuestros comentarios.