dilluns, 23 de maig del 2016

Reinventant receptes. Pastís amb fruites i nata.

Diumenge al matí ...
Es presenta un dia molt llarg, el Barça juga la final de copa a les 21:30 !!
Hi havia decidit no cuinar molt, no per que m'atabali o no m'agradi, és que, com sempre us comento, tinc mil coses per fer.
En realitat havia pensat fer una coca de crema, que tinc ganes de coca i de crema!!! des de fa dies, però entre que fermenta la masa, i que es refreda la crema..la veritat és que no ho veia clar, ia la cuina tot necessita seu temps.

Bé el que era no cuinar gaire es va acabar amb uns llobarros al forn, amb el dinar del Dilluns preparat (mandonguilles), 2 Brownie d'oreo i un pa de pessic improvisat..no tinc remei, em poso a cuinar i em perdo ...


Ingredients.

Per a la base

-80 ml d'oli de Girasol o d'oliva suau
-80 ml de Moscatell
-200 grams de farina
-2 cullerades de sucre
-sal
-1 cullerada de llevat en pols


Per al farcit

-2 pomes
-2 nectarines
-25 grams de sucre moreno
-suc de llimona

-200 ml de nata per montar 35%


Preparem la base.
Posem en un bol el sucre un pessic de sal, la cullerada de llevat i la farina ho anem barrejat tot i afegim el moscatell i l'oli,ho pastem una mica amb una forquilla o en les mans, ja veureu que de seguida resta una massa molt suau i que es desenganxa de les mans.

Aquesta massa la posem en un motlle, que cobreixi tota la base i quedi una mica elevada en les vores.

Tallem en trossos no molt grans les nectarines i les pomes, ruixem amb suc de llimona

 Ho posem tot  a sobre de la base sobre de la base una mica de sucre.

El posem al forn calent a 170 graus 45 minuts.

Un cop estigui fred i abans de servir muntem la nata, que ha d'estar molt freda i decorem el nostre pastís.
M'agrada molt la fruita cuita al forn barrejada amb la nata freda, i aquesta base queda perfecta, ami personalment m'agrada més que la brisa.









Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Gràcies per seguir aquest Bloc i pels vostres comentaris.
Gracias por seguir este Blog y por vuestros comentarios.