dimarts, 12 d’abril del 2016

Quesada


Fer aquesta recepta em porta molts records.
Un viatge a Cantàbria en autocaravana, en arribar a Potes i vam entrar en una botiga a comprar unes samarretes per als nens.
Hi havia una senyora gran que era encantadora i de seguida va començar a parlar amb nosaltres. Aprofitant l'amabilitat de la senyora li vaig  preguntar com feiem la quesada, i el primer que em va dir va ser: La quesada no porta formatge !!!, et vaig a donar la recepta que jo faig a casa meva per la meva família!.

La va escriure la recepta en un full de bloc, que encara conservo i que he utilitzat infinitat de vegades.

Jo per donar-li el meu toc personal li poso una mica de ratlladura de pell de llimona i  una mica de canyella.


Ingredients:

-4 ous
-300 grams de sucre
-un iogurt natural
-100 grams de mantega
-150 grams de farina
-500 ml de llet
-ratlladura de pell de llimona


Barregem els ous batuts amb el sucre, afegim la llet, el iogurt, la mantega fosa i per últim la farina.
Jo sempre li afegeixo una mica de ratlladura de llimona, però en la recepta original no porta.
Ho posem tot en un motlle amb paper especial, ens sera molt mes facil a l'hora de treure del motllo, i ho posem al forn calent a 190 graus uns 45 minuts.
No ho feu en un motlle molt alt, és millor que ens quedi mes gran de mida i mes baixa, no creix molt en el forn per que no porta  llevat







Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Gràcies per seguir aquest Bloc i pels vostres comentaris.
Gracias por seguir este Blog y por vuestros comentarios.