dilluns, 15 de febrer del 2016

Galetes amb dulce de leche

Ja fa uns dies al blog Objetivo: Cup cake perfecto l'Alma va penjar unes vídeo receptes amb dolç de llet.
Un dels dolços que més m'agrada fer són les galetes, però no són el meu dolç favorit en realitat per menjar la meva preferència va per als pastissos de crema o el carrot cake.
Però de les galetes m'agrada l'olor i la textura de la massa, estirar-la, fer servir els talladors, enfornar-Lles...
Vaig fer unes quantes sense farcit ni glacejat i altres amb farcit d'almívar  de llet.


Ingredients.

-400 Grams de farina de força
-250 Grams de mantega
-1 ou
-200 Grams de sucre moreno
-essència de vainilla
-Almívar de llet (Dulce de leche)




Com sempre que fem galetes la mantega ha d'estar freda, la traiem de la nevera una estona abans de començar a elaborar les galetes
Barregem la mantega amb el sucre, l'essència, l'ou batut i per últim la farina tamisada, ho pastem bé.
Ens quedarà una massa fina, llisa.
Estenem la massa, amb un corró entre dos papers especials per a forn, hem de vigilar que el gruix de la massa sigui uniforme, ami això, confesso, em costa una mica així que moltes vegades em surten galetes unes més gruixudes que altres!
Deixem la massa reposar a la nevera, en refredar es quedarà dura.
Tallem les galetes amb els nostres talladors de formes, si no tenim podem utilitzar un got i fer-les totes rodones.
Per a les que porten farcit he fet un forat al mig d'una de les parts de la galeta, i un cop l'hem tret del forn, i són fredes, estenem el farcit, en aquest cas dolç de llet, sobre una galeta i posem la quina té el forat la sobre.
No he posat molt dolç de llet, també li podem posar melmelada, o nocilla, per que en si la galeta ja és prou dolça.








Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Gràcies per seguir aquest Bloc i pels vostres comentaris.
Gracias por seguir este Blog y por vuestros comentarios.