dijous, 25 de febrer del 2016

Cup cakes amb cobertura de merenga suïssa de vainilla


M'agrada molt fer cupcakes, igual que fer galetes, però cap de les dues coses són els meus favorits per menjar-me'ls.
Aquests cup cakes els vaig veure al blog de l'Alma Obregón, i com eren pel dia de Sant Valentí portaven un cor a dins, fet amb la mateixa massa, jo vaig fer alguns però no vaig fer la foto, així que he posat la recepta normal, si voleu veure com s'han fet en la recepta original els podeu cercar en el blog: Objetivo: cup cake perfecto.


Per a les bases

-300 grams de farina
-2 culleradetes de llevat en pols
-150 ml d'oli de gira-sol o d'oliva molt suau
-300 grams de sucre blanc
-4 ous
-150 ml de llet
-essència de toffe o vainilla


Per a la crema de merenga suíssa 

-250 grams de mantega
-180 grams de sucre
-3 clares d'ou
-essència de vainilla

Preparem les bases

Barregem bé l'oli amb el sucre i els ous.
Afegim l'essència, remenem fins a tenir una barreja homogènia.
Afegim a la massa, tamisats, la farina i el llevat. Per últim incorporem la llet a poc a poc, fins a tenir una massa homogènia.
Posem la massa en els motlles per cup cakes, només omplert 2/3 parts dels motlles.
Introduïm al forn calent a 180 graus 20 minuts.
Un cop fora del forn els deixem refredar del tot.

Preparem la cobertura.

Posem a escalfar les clares amb el sucre al bany maria.
 Remenem fins que el sucre s'hagi dissolt completament.
Posem la barreja en un altre bol i amb la batedora i muntem a punt de neu.
Seguim batent fins que la merenga quedi fort i brilli
Anem afegint trossos de la la mantega, que ha d'estar a temperatura ambient batent fins que la crema estigui homogènia, per últim afegirem l'essència de la vainilla, i ho batem una mica més.
Un cop tinc feta la crema la deixo una estoneta a la nevera per que així agafa una textura molt mes facil d'utilitzar amb la màniga pastissera.

Decorem els nostres cup cakes.











Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Gràcies per seguir aquest Bloc i pels vostres comentaris.
Gracias por seguir este Blog y por vuestros comentarios.