dimarts, 22 de desembre del 2015

Trena de pernil cuit i formatge



Això ho vaig fer per els divendres dolços de ginecologia. M'he proposat fer una cosa diferent cada setmana, és un repte i un al·licient,  els agraden les coses salades però també els doços, així que intento fer una de cada.
Per sort, i això em facilita molt  les coses, els agrada molt la pasta de full, així que molts divendres els porto pasta de full amb un farcit salat.
En aquesta ocasió anava farcit amb Pernil cuit i formatges, una barreja de tendre i edam.


Un altre dels dies dels vaig fer individuals farcits de sobrassada i formatge, donen una mica més de treball, però aixi petits queden molt mones.


Ingredients.

-Pasta de full
-pernil cuit
-formatge
-sobrassada
-ou
-Llavors



La recepta és molt senzilla.
Estirem la massa de pasta de full i posem de farciment el que mes ens agradi.
Tanquem les vores estrenyent, per exemple, amb una forquilla.
Pinzellem amb ou batut i li podem posar unes llavors de sèsam o conmo en aquest cas de lli.
Introduïm al forn calent a 190 graus uns 20 minuts, o fins que veiem que la massa aquesta daurada.
La pasta de full podem fer-la a casa, és molt senzill, o podem comprar-la fresca o congelada

Perquè em quedés una banda de pasta de full mes bonica que he fet és trenar la massa.
La tècnica és molt fàcil, us deixo un enllaç on es veu prefectament.




.https://www.youtube.com/watch?v=WcRb9eggD-A







Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Gràcies per seguir aquest Bloc i pels vostres comentaris.
Gracias por seguir este Blog y por vuestros comentarios.