dilluns, 14 de desembre del 2015

Roses de poma i full. La Marató de tv3 a Gràcia




Els que naveguem per això dels blocs de cuina ja hem vist aquesta recepta mil vegades, tan fàcil, tan bonica com queda ...
Jo, com sempre, vaig voler fer una mica la meva versió lliure i em va fallar una cosa, que vaig poder solucionar.
Us esplico.....
La recepta original és posar les pomes en un bol amb una mica d'aigua i suc de llimona i ficar al microones uns minuts, d'aquesta manera queden toves.
Jo vaig decidir posar-les en cru, no comptava que llavors no podria enrotllar les roses per que en estar la poma crua no es doblega !! ... vaja !!
Bé, ho vaig solucionar com vaig poder.
Al final les vaig poder cargolar, com vaig poder, i em van quedar bé, i de cocció perfecta, una altra vegada intentaré pensar mes les coses ..



Ingredients.

-Pomes, de les vermelles
-Pasta de full
-melmelada d'albercoc
-sucre
-mantega
-Llimona


El que us he dit..que jo no vaig fer... posem en un bol les pomes tallada a làmines fines, amb una mica d'aigua i suc de llimona, les introduïm al microondes uns minuts les escorrem.
Si no tenim microones ho podem fer al foc.
Com us he comentat jo les vaig posar crues, però em va costar molt donar forma a les roses.
Un cop tenim la pomes tallem tires de pasta de full i enmig de la tira posem les pomes un tros al costat d'un altre posem una mica  de melmelada i doblem la pasta de full de tal manera que ens quedin les parts de dalt de les pomes tapades,, llavors fem les formes de les roses, fent un bucle, us deixo un vídeo on es veu com les fan.
Quan tinguem totes muntades les empolvorem amb sucre i posem una mica de mantega a sobre.
Introduïm al forn calent a 180 graus uns 20 minuts.
Si comprem la pasta de full fer aquesta recepta ens resultarà super facil i és ben vistosa, us animeu?

https://www.youtube.com/watch?v=D5ER0j2RGzU




















Aquest any l'escola Nou Patufet ha ballat a la Plaça de la Vila de Gràcia per la Marató de tv3.









Mireu a qui ens hem trobat col·laborant !!!!







Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Gràcies per seguir aquest Bloc i pels vostres comentaris.
Gracias por seguir este Blog y por vuestros comentarios.