dilluns, 26 d’octubre del 2015

Pollastre especiat amb llet de coco i nous



Fins al dia d'ahir només he utilitzat la llet de coco per fer natilles, de coco, encara que he vist que s'utilitza en moltes receptes jo no em decidia.
La faré servir moltes vegades mes, no té en realitat gust de coco, a casa no els vaig dir res i quan estaven menjant el guisat de sobte els vaig donar la notícia ... Però si no té gust de coco?
Jo no menjo carn, només vaig provar els xampinyons i la salsa, i de veritat estava deliciósa!
L'Alfons, que és un dels meus crítics més difícils, em diu: fes-ho cada dia. Amb aquesta frase es segur que li ha encantat!


Ingredients.


-3 pits de pollastre, sense l'os
-1 ceba gran
-250 ml de llet de coco
-espècies: un tros de branca de canyella, canyella mòlta, curri, curcuma, clau, pebre, bitxo de caiena.
-1 gra d'all
-Noos, ametlles o avellanes
-Oli d'oliva
-Mantega
-sal
-Xampinyons

Posem en una paella una mica d'oli i una bona cullerada de mantega, deixem que s'escalfi i sofregim la ceba tallada petita, un cop la tinguem ben feta, queda transparent, hi afegim els xampinyons i els deixem que es facin una mica, afegim les espècies, que han d'estar molt triturades junt amb el gra l'all, jo no tinc molinet, així que ho vaig fer amb una mà de morter.
.
Passem tot a una cassola.
A la mateixa paella hi posem el pollastre salpebrat, trossejat, en trossos no molt grans, que ens quedi ben dauradet, quan estigui a punt posem els trossos de nou i donem unes voltes.
Posem el pollastre amb la resta a la cassola, afegim la llet de coco i ho deixem coure uns 5 minuts, no cal més, veureu que la salsa es redueix.

Els xampinyons m'agraden naturals, però podem utilitzar els de llauna que també queden molt bé






Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Gràcies per seguir aquest Bloc i pels vostres comentaris.
Gracias por seguir este Blog y por vuestros comentarios.