dilluns, 5 d’octubre del 2015

Galetes de ametlla. El que havien de ser Macarons ara són unes galetes




L'objectiu era fer Macarons, tinc l'honor de dir que la primera vegada que els vaig fer em van quedar perfectes, la segona vegada ja no i de seguida vaig saber per que, havia comprat l'ametlla mòlta en una botiga que la venen en bossa i no esta mòlta molt fina.
Com equivocar-se és d'humans, i jo confesso que m'equivoco molt (en el meu cas no només va ser per comoditat, és que no vaig tenir temps d'anar a la meva estimada botiga de Travessera de Gràcia) els vaig tornar fa amb l'ametlla de borsa i no van quedar bé , però com ja m'he comprat el tapís per fer-los i se m'ha ficat a la cabota, la propera setmana ho intentaré de nou i ho aconsegueixo segur.
Així que en lloc d'uns Macarons van ser unes galetes d'ametlla cruixent, això si ..delicioses!!


Ingredients.


-100 grams d'ametlla molta
-120 grams de clara d'ou
-200 grams de sucre glas
-40 grams de sucre
-2 cullerades de cacao el pols



Barregem el sucre glacé amb el cacau i l'ametlla i tamisem.
Batem les clara a punt de neu, quan estan ben muntades hi afegim el sucre normal.
Ho barregem tot a poc a poc, amb cura que ens se'ns baixin molts les clares, sempre remenant en la msima direcció.
Fem servir en una mànega pastissera i fem uns cercles petits, intentarem que siguin més o menys de la mateixa mida i gruix.
Com us deia jo intentava fer Macarons, així que les vaig deixar en repòs unes 3 hores, però en aquest cas, com han de ser galetes les posem al forn calent a 160 graus uns 5 o 7 minuts i les tenim ben cruixents i daurades.






1 comentari:

Gràcies per seguir aquest Bloc i pels vostres comentaris.
Gracias por seguir este Blog y por vuestros comentarios.