dilluns, 21 de setembre del 2015

Pastís de formatge amb merenga



Aquest pastís ha estat un invent que m'ha sortit bé, potser li tenia que haver posat més sucre, això ho faré la propera vegada, per que li vaig posar la mateixa quantitat que quan ho faig "normal" sense tanta merenga.

El dia abans havia fet un super pastís que portava crema i em van quedar les clares,  al fer aquest pastís vaig pensar que les podia fer servir el resultat ha estat un pastís de formatge suau, com una núvol, ho repetiré.

Vaig fer pastís de formatge per que l'altre dia em va dir Martí: Ami el pastís que m'agrada és el de formatge,. En general sempre són els que més ens agraden a casa.

No poso quantitats per a la base per que es pot posar més o menys galetes sugún el gruix que li vulguem donar a la base, ami m'agraden les bases molt fines, així que he posat el just per fer una base


Imgredients

-400 grams de formatge cremós
-3 iogurts natural, o de llimona, o grecs
-100 grams de sucre
-3 ous + 3 clares
-ratlladura de pell de llimona

Per a la base

-galetes Maria torrades
-mantega
-sucre moreno
-canyella en pols


Fem una massa triturant les galetes i barrejant-les amb una mica de sucre, canyella en pols i la mantega fosa.

Posem la barreja en el motlle i la premem bé, que quedi ben compacte.
Ho deixem a la nevera mentre preparem la resta ..

Separem les clares dels ous i amb totes les clares que tenim les hem de batrà punt de neu amb un pessic de sal.
La resta d'ingredients els posem en un bol i els barregem bé, al final incorporem amb cura les clares a punt de neu.

Posem a sobre de la base que teniem reposant a la nevera i introduïm al forn calent a 180 graus uns 50/60 minuts.
Un cop acabada la cocció deixem el nostre pastís dins el forn pagat uns minuts.


Si ens ho mengem calent o temperat no li trobarem cap gust, esta molt millor passades unes hores.







Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Gràcies per seguir aquest Bloc i pels vostres comentaris.
Gracias por seguir este Blog y por vuestros comentarios.