dissabte, 25 d’abril del 2015

Visita a Ullastret poblat ibèric

Com ja us he explicat en altres entrades del meu bloc, encara que és de cuina, m'agrada compartir moltes més coses, sóc molt aficionada i comparteixo aquesta afició amb la meva família, a visitar castells, muralles, Catedrals, ruïnes ..
Aquesta vegada vam fer una visita a la ciutat Ibèrica de puig de Sant Andreu, a Ullastret
És un lloc meravellós, amb un entorn espectacular a l'Empordà ( Girona, Catalunya)
També vam visitar el museu on hi havia una exposició molt, molt interessant sobre Els caps tallats d'Ullastret.
Les ruïnes del poblat estan molt ben conservades i algunes reconstruïdes però sobre el terreny s'observa el que encara queda per desenterrar..impresionante.
El jaciment està molt ben cuidat i es poden observar perfectament les sitges, les cisternes, la disposició dels carrers, les torres, i al seu museu es poden veure les peces trobades en aquest jaciment
També s'ha trobat restes anteriors del pas de l'home de l'època prehistòrica, hi ha eines de sílex que són del període paleolitic superior.
Per tot això és molt interessant anar a veure-ho, sentir-ho i per un moment reflexionar i pensar el que en aquell lloc, aquell entorn, just allà hi havia fa molts, molts segles.
Ami m'impressiona, em causa curiositat i m'emociona

.I després una visita obligada al poble on es pot veure la seva muralla, és molt petit però molt acollidor






























Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Gràcies per seguir aquest Bloc i pels vostres comentaris.
Gracias por seguir este Blog y por vuestros comentarios.