dijous, 16 d’abril del 2015

Petits pastissets de formatge...i enganxada ja a Master chef

Ja està en marxa la 3º edició de Master Chef.
La veritat és que no m'havia plantejat seguir aquesta edició, però no se com ahir fent Zapping, mentre veia Bones, una de les meves sèries favorites, em vaig trobar amb una repetició del primer programa, i allà em vaig quedar "enganxada" i al final no vaig poder saber com acabava el capítol de la sèrie de la Dra. Brenan!
Mai he pogut entendre com pots convertir  en poques setmanes en "xef" a unes persones que en moltes ocasions de cuinar saben poc, això si no els falta la motivació.
És clar que no ha de ser fàcil posar-se a cuinar amb una càmera davant i amb el jurat, ia sobre, a escollir els ingredients en 3 minuts ... uf !!!


La veritat és que el concurs m'agrada, encara que res té a veure amb la versió americana que és molt més dura, els comentaris del jurat i la forma de tractar els concursants és molt agressiva i fins i tot, en ocasions, de molt mal gust, cal veure el xef Ramsey agafant un plat elaborat per un dels concursants i dir ... això és una merda ... i llençar-ho directament a les escombraries .... a part de la rivalitat que hi ha entre els concursants i algunes de les proves que els s'enfronten.
Bé un cop escollits els 15 concursants, on es veu clarament que no només els seleccionen pel seu talent com cuiners si no pel seu perfil personal, entre les 15 persones selccionadas sempre podem trobar al xulo, al qui discrepa de tot, a la Sra de més edat, a l'nerviós, al qui ha tingut una vida difícil, a la mare de familia..al estudiant.
Veiem, és un concurs un programa de televisió per entretenir, però per a la gent que concursa a ha de ser una nova oportunitat per a la seva vida, per fer realitat un somni, per crear-se un futur amb una professió, però jo prefereixo no veure-ho així.

El que cre sinceramnet que si haurien canviar és la presentadora, sempre que parla penso: ... que fa aquesta Sra presentant aquest programa?
No sap parlar, força les paraules, no entenc, si, si que ho entenc, per que li han encarregat a aquesta sra la responsabilitat de presentar un programa amb tanta audiència ... aqui ho deixo.

Ara la meva recepta d'avui..
L'altre dia vaig anar a donar-me un volt pel super mercat Lidl, quina ràbia que tots em quedin lluny de casa, i que ni tan sols estiguin a prop de una per de metro!

i en vaig firar uns motlles per muffins que els utilitzaré molt, he començat amb aquesta recepta.

Això si que ha estat improvisat totalment, i jo he menjat un miracle per que van volar, la veritat és que van quedar molt bé.
Em llevo de diumenge amb una mena de grip i amb moltes coses per fer, i vaig pensar que encara que jo m'anava a passar el dia mig estirada havia de fer alguna cosa de postres per a la família.
Tenia a la nevera formatge fresc, una làmina de pasta de full, .. una mica de nata que havia quedat ....

Ingredients

-1 Lamina de massa de pasta de full fresca
-250 Grams de formatge fresc
-3 ous
-1 Cullerada de Maizena
-100 Ml de nata liquida 35%
-ralladura de pell de llimona
-Una Mica d'essència de vainilla

Aquesta és molt fàcil.
Retallem la massa perquè ens quedin els motlles ben folrats, jo vaig tallar uns cercles amb un got i estireu molt  la massa, sense arribar a trencar-la.
Un cop tenim els motlles folrats barregem amb la batedora elèctrica tots els ingredientesy anem posant la barreja damunt de la base de pasta de full.
Introduïm al forn calent a 180 graus uns 20-25 minuts.

De veritat, de veritat molt bons.






Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Gràcies per seguir aquest Bloc i pels vostres comentaris.
Gracias por seguir este Blog y por vuestros comentarios.