divendres, 24 d’abril del 2015

PASTISSERIA






Un dia que passava per la Via Augusta de Barcelona em vaig trobar de cop i volta aquesta pastisseria, i és que no pots deixar de mirar el seu aparador ... sembla una joieria.
Veig que és d'un campió de món de Pastisseria, i no m'estranya!
Un Divendres al matí que anava més tranquila vaig pensar que entraria i prendria alguna cosa, i també vaig pensar...em cobraran un dineral, però  un dineral "relatiu" per a un cafe i una pasta .. va ser una sorpresa per que era un preu molt normal, i fins i tot el vaig trobar barat ... per que el croissant era ... no tinc paraules!!..potser el croissant més bo que m'he menjat mai i us asseguro que he provat uns quants ..... i un altre divendres, els divendres ja ha de ser visita obligada vaig demanar una espiral amb panses i també era boníssima !! ! 
El darrer Divendres que he anat l'espiral era de praline, petita però molt, molt bona !!!!
Caldrà anar provant tot el que tenen !!!

Al local, que és petit, però molt acollidor , té una pantalla on posen les pel·lícules que han gravat a l'obrador, es veu com fan i decoren els pastissos ..em passaria hores mirant com ho fan, per aconseguir aquestes petites obres d'art cal tenir molt talent.

Les fotos estan fetes a través del vidre de l'aparador, em feia vergonya fer-les dins del local!




























Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Gràcies per seguir aquest Bloc i pels vostres comentaris.
Gracias por seguir este Blog y por vuestros comentarios.