divendres, 6 de març del 2015

Pastís de mató, plàtan

Us explicaré una mica com funciona, per a mi, això de decidir que recepta faig.
Els llibres de cuina, m'agradem molt, un altre son els blogs,obro el blog i vaig mirant que han penjat els diferents blocaires, si una recepta m'agrada, per la foto o per a nom l'obro per veure quins ingredients porta, i decideixo.I també les receptes que que em passen les amigues, les que  em comenteu coses que heu fet a casa o que heu provat a casa d'algú, i jo us demano la recepta, gràcies a totes!
Una altra opció és recordar alguna recepta que ja he fet i canviar algun ingredient.
M'agrada fer receptes que continguin ingredients molt bàsics, productes que tenim a casa o que hagi de comprar però que el que sobre el puc fer servir per a una altra recepta, i descarto les receptes que per exemple porten greix de porc o massa mantega.

Bé, aquesta recepta la vaig veure al blog Con tu pan te lo comas i ja vaig treure una còpia, li he posat una mica de ratlladura de llimona i canyella per donar-li el meu toc personal.


Ingredients

-250 Grams de mató
-3 plàtans
-3 ous
-1 Iogurt normal o grec
-50 Grams de maizena
-50 Grams de sucre blanc
-100 Grams de sucre moreno
-ratlladura de pell de llimona
-Canyella en pols


Posem en un bol els rovells d'ou i ho triturem, anem afegint el sucre, el mató, els plàtans aixafats, el iogurt, la maizena, la ratlladura i una mica de canyella i per últim les clares a punt de neu, a poc a poc amb moviments envoltants que no baixin ..
Col·loquem en un motlle i introduïm al forn calent a 180 graus, uns 45-50 minuts.

Aquest és un dels pastissos que esta millor d'un dia per l'altre, reposat i fred.










1 comentari:

Gràcies per seguir aquest Bloc i pels vostres comentaris.
Gracias por seguir este Blog y por vuestros comentarios.