dissabte, 28 de març del 2015

Els meus Bunyols i visita al Castell de Montjuic

Cada cap setmana tinc tot preparat per fer bunyols i cada setmana em quedo amb les ganes de fer-... i és que jo intento, i gairebé ho aconsegueixo ser una super woman, tot i que encara no se per que, ni perquè ... en fi ...
Ami el que em fa feliç és estar amb els meus fills, encara que no fem res especial, saber que estan a prop, que els veig, els sento riure, i barallar-se, que m'expliquin les seves coses, veure'ls, sentir-los, i això durant la setmana es redueix a molt poques hores, per l'escola i per la meva feina, però els dies de festa els gaudim junts, encara que sigui estant a casa i cada un a la seva, però estem.
Bé dit tot això ... les hores del cap de setmana les aprofito bé, fent el que m'agrada + obligacions, moltes vegades les dues coses són les mateixes ...
I aquest cap de setmana si !!! si !!! he fet bunyols.
Aquests bunyols, que de vista no són espectaculars, la foto tampoc ajuda, han quedat boníssims, de textura i de sabor, al meu particularment m'agraden mes els de poma, els deixem per a un altre dia ...
Aquests de textura em recorden a un Donut ..

No cal dir que ens els hem menjat calents, bufant, com aquell que diu ...

A mi totes les receptes de bunyols em semblen correctes, i és que hi ha mil, o un milió, aquí cadascú li posa el seu toc o té la seva especialitat, jo he fet aquesta que és molt fàcil, i molt bona..i que si , que si ... són fàcils, us animo a fer-hos a casa .....
Aquests del blog Les receptes que m'agraden


Ingredients

-300 grams de farina normal
-3 ous
-25 grams de llevat fresc
-50 ml de llet
-3 cullerades d'oli d'oliva suau
-3 cullerades d'anis o licor d'anis
-100 grams de sucre
-Canyella en pols
-ratlladura de pell de llimona
-sal
-Oli d'oliva suau per fregir-los


Primer hem de separar les clares d'ou dels rovells.
Muntem les clares a punt de neu, reservem.
Escalfem la llet i desfem-hi el llevat, batem i anem afegint el anis, l'oli, els rovells d'ou, el sucre, una mica de sal, la ratlladura de pell de llimona i una mica de canyella, al gust, m'agrada molt el gust de canyella i llimona!
Finalment anem afegint la farina tamisada i barrejant tot, i les clares a punt de neu.
Aquesta massa l'hem de deixar reposar mínim una hora, jo l'he deixat gairebé dos, que dobli el seu volum.
Posem a escalfar oli i quan està ben calent anem tirant porcions de massa petites, jo ho faig amb 2 culleres, hem de pensar que en l'oli la massa creix, així que millor no posar molta quantitat de massa, els anem donant voltes que es vagin fent per tots els costats, ja veureu quan estan llestos pel color.
Quan els traiem de l'oli els col·loquem sobre un paper absorbent i en calent els arrebossem en sucre ...

Boníssims, sense cap dificultat i amb ingredients que segur tenim a casa.








I visita al Castell de Montjuich!!!
Impressionants vistes des de dalt del Castell, encara que el dia no estava molt clar.
Un lloc molt bonic per visitar i passejar, molt fàcil d'arribar.

Un lloc ple d'història, d'una història moltes vegades molt trista i injusta.
















Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Gràcies per seguir aquest Bloc i pels vostres comentaris.
Gracias por seguir este Blog y por vuestros comentarios.