dilluns, 2 de març del 2015

Coca amb xocolata i nous


Després de fer la coca de crema em quedava amb les ganes de tornar fer aquest tipus de massa que ami tant m'agrada, i pensava que si li posava xocolata i nous quedaria molt bé.
El resultat..una coca deliciosa, en no tenir la crema queda una mica més seca, però ideal per acompanyar amb un cafè o una tassa de llet amb xocolata.




Per a la coca

-500 Grams. de farina de força
- 2 ous
-25 Grams de llevat fresc
-50 G. d'oli d'oliva
- 150 ml. de llet
- 50 g. de sucre
- 30 ml. d'anís.
-Ralladura De pell de taronja i de llimona (opcional)
-una culleradeta d'aigua de tarongina (opcional)
- sal
-Gotes de xocolata o xocolata a trossets


Per fer aquest tipus de massa és millor la masadora elèctrica, jo tinc una molt senzilla però que em va molt bé, perquè amb un bon pastat ens queda molt més esponjosa.
Primer preparem la base, i mentre fermenta farem la crema.
Barregem els ous, l'oli, l'anís, sucre, llet tèbia i llevat, ho barregem bé, l'anem afegint la farina tamisada, un polsim de sal, les ratlladures de taronja i llimona i l'aigua de tarongina, sense deixar de pastar.Afegim las nous a trossets i les gotes de xocolata
Hem d'aconseguir una massa llisa, que no se'ns enganxi a les mans, jo l'he pastat uns 10 minuts.
Tapem la massa i la deixem reposar més o menys una hora, fins que dobli el seu volum.

Un cop ha pasat el temps de repòs de la massa  l'estirem l damunt d'un paper de forn, l'estirem fins omplir tota la safata del forn., No importa que se'ns "desinfli" perquè anem a fer una segona fermentació i tornarà a pujar.,deixem que reposi més o menys una hora.
Abans de ficar-ho al forn ho pintem amb ou batut i espolvorem amb sucre.
Fiquem en el forn calent a 180 grus uns 20-25 minuts.








                                           Us presento en Lego!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Gràcies per seguir aquest Bloc i pels vostres comentaris.
Gracias por seguir este Blog y por vuestros comentarios.