dilluns, 2 de març del 2015

Canelons de carn i verdures



Per fi vaig trobar aquesta pasta de canelons que no cal coure'ls, són Barilla però de França i m'han anat genials per fer aquest farcit, ja que com no està molt lligat fer-ho amb la pasta de canelons tradicional es fa una mica dificil , però es pot fer, és clar

Els vaig fer en 2 versions, una només amb les verdures i el tomàquet, la beixamel,  i els altres amb carn,
Ja havia fet uns semblants, però per fer aquests m'he inspirat una mica en la alboronía, li vaig posar comí i carbassa, estaven molt, molt bons.

Les quantitats van una mica en funció dels que volgueu fer o com els volgueu omplir, amb més verdures o més carn, així que no vaig a posar quantitats concretes.


Ingredients


-Carbassa
-albergínia
-Pebrot verd
-ceba
-Salsa de tomàquet
-Carn Picada de porc i vedella
-ComÍ mòlt
-Sal
-Pebre Negre mòlt
-Oli D'oliva
-Pasta De canelons
-Llet
-Mantega
-Nou Moscada mòlta
-Farina
-Formatge per gratinar

Tallem la carabassa,l'albergínia, la ceba, el pebrot tot bé petit.
Posem una paella al foc amb oli i anem tirant les verdures per ordre i abans de posar la següent donem unes voltes a l'anterior, posem sal, pebre i comí mòlt.
Afegim salsa de tomàquet, no molta.
Quan estiguin ja a punt, jo no deixo que em quedin desfetes, només fetes al punt, si volem  fer sols de verdures separem una banda, si anem fer de carn l'afegim i deixem que quedi feta al punt també.
Omplim els canelons i quan els tinguem a la safata ben col·locats els posem salsa de tomàquet per sobre, no molta, i seguidament la beixamel, el formatge per sobre i al forn.
Per elaborar la beixamel ho farem com sempre, posem mantega a escalfar i quan aquesta desfeta li posem una mica de farina, li donem unes voltes i anem incorporant la llet fins que ens quedi amb la textura que més ens agradi, posem sal pebre i nou moscada.
La salsa de tomàquet si és casolana millor, però també podem posar-la de la que venen feta sempre que sigui de bona qualitat per que hi ha molta diferència en el gust, si posem una salsa massa àcida no ens quedarà bé.







Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Gràcies per seguir aquest Bloc i pels vostres comentaris.
Gracias por seguir este Blog y por vuestros comentarios.