diumenge, 15 de febrer del 2015

Verat en escabetx







Avui una recepta amb peix blau

Quan vaig anar a la peixateria vaig veure uns verats molt frecos i a bon  preu, així que vaig pensar fer un escabetx.
La peixatera les va netejar traient l'espina central, però a casa em vaig entretenir traient totes les espines més petites i fent filets.
Val la pena cuinar escabetx perquè es conserva molt bé a la nevera durant dies.




-2 verats grans
-Farina
-Oli d'oliva
-Pebre vermell picant 
-Pebre vermell dolç
-1 ceba
-3 grans d'all
-vinagre de vi blanc de qualitat
-1 Branca de orenga
-uns grans de pebre



Salem i  arrebossem en farina els verats, els fregim en oli calent.
Reservem.
En una cassola posem oli i anem afegint la ceba tallada a làmines i els alls aixafats.
Deixem que la ceba quedi transparent, llavors posem el pebre roig,  li donem unes voltes ràpides i de seguida posem el vinagre.
Afegim les boles de pebre i la branqueta de orenga, tot seguit el Verat.
Ho deixem bullir 2 minuts i ho retirem del foc.
Sempre millor menjar fred i passades unes hores que  agafin tot l'aroma i el sabor de l'escabetx.





Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Gràcies per seguir aquest Bloc i pels vostres comentaris.
Gracias por seguir este Blog y por vuestros comentarios.