dimecres, 18 de febrer del 2015

Muffins amb pastanaga



Des que vaig trobar aquesta recepta al bloc Bocados de cielo  l'he fet un munt de vegades, per que és una recepta fàcil, queden super bé, i amb ingredients que, segur, tenim a casa.
El problema que jo li veig són les càpsules que normalment no aguanten per molt bones que siguin., Per això m'he de comprar unes de silicona!
Els he banyat en xocolata, amb ametlles, amb trossets de poma, amb una mica de coco ratllat .. queden super suaus.

Ingredients.

-150 grams de farina
-2 ous
-100 grams de pastanaga ratllada
-100 ml de oli d'oliva suau  o de girasol
-80 grams de sucre moreno
-1 culleradeta de llevat en pols
-1 Culleradeta d'essència de vainilla o toffe
-1/2 Culleradeta de bicarbonat
-1/2 Culleradeta de canyella en pols


Batem bé el sucre i els ous, uns 5 minuts, millor si tenim una batedora elèctrica.
Sense deixar de batre afegim l'oli a poc a poc.
Seguim batent i afegim la farina amb el llevat i el bicarbonat tamisats, la canyella, l'essència, i ja sense la batedora, amb una cullera mateix, la pastanaga.
Si li volem posar trossets de poma els posem en aquest punt, o una mica de coco ratllat o trossets de xocolata
Repartim la massa en els motlles, només cal omplir 3/4 parts perquè creixen bastant dins del forn.
Introduïm al forn calent a 175 graus uns 20 minuts.
No els treieu imediatamente del forn, deixar-los una estoneta dins amb el forn apagat!
Quina sort tinc de tenir un ajudant com el Aniol que sempre m'ajuda amb la batedora mentre jo barrejo els ingredientes, gràcies petit meu, t'estimo!













5 comentaris:

Gràcies per seguir aquest Bloc i pels vostres comentaris.
Gracias por seguir este Blog y por vuestros comentarios.