dimecres, 3 de desembre del 2014

Petits d'espinacs i formatge fresc






Per fi ha arribat el fred a Barcelona, i no és que això m'agradi, però cal acceptar que no podem estar a 3 setmanes de Nadal en màniga curta ia 22 graus al sol.
Ja tenim encesos els llums de Nadal, les botigues preprades, Els Reis treballant al màxim, el tió, en alguna cases Pare Noel o Santa Claus, el Olentzero..ya tenim les festes a tocar



Aquest cap de setmana la meva mare es va rebel·lar, aneu una mica de raó tenia, perquè mai la convido a dinar a casa, així que vaig fer canelons, casolans..y brou i la vaig convidar a dinar a casa.
També vaig preparar aquests entrants d'espinacs i formatge que són molt fàcils de fer i estaven bonisims
Els  vaig veure en un bloc i és d'aquestes receptes que dius ... la faig!

Ingredients.

-1 Paquet de massa per crestes
-300 Grams d'espinacs
-250 Grams de formatge fresc tipus Burgos
-1 ceba
-2 Grans d'all
-oli d'oliva
-sal
-Pebre Negre mòlt
-ou, I una mica de llet per pinzellar


Primer he de dir que vaig posar una mica de formatge ratllat d'aquestes bossetes que hi ha diversos tipus i que vaig fer servir per gratinar els canelons, com em sobrava una mica el vaig afegir.
Posem la ceba i l'all talladets petits en un cassola amb una mica d'oli que es vagin fent, quan ja estan ben passats afegim els espinacs fins que ens quedin també fetes, costen poc de fer, afegim el formatge esmicolat, sal, i pebre , ho barregem tot bé.
Amb aquesta barreja omplirem la massa.
Posem una mica en cada cercle de cresta i el tanquem com més ens agradi.
Jo els vaig omplir bé, el que vaig fer va ser posar una quantitat en el centre i doblegar per la meitat i després les dues parts que quedaven de pestanyes ajuntar, i la part oberta que ens quedi sota.
Compte perquè és una massa que es trenca molt fàcil, que tampoc passa res, però se'ns sortirà una mica el farcit.
Un cop tinguem tot preparat el pinzellem amb ou batut amb una mica de llet i al forn calent a 190 graus fins que estiguin dauradetes, temperades estan molt bones ... aquestes les poso jo per Nadal a la taula.

Per decorar he posat una mica de llavors de grosella  per sobre.






Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Gràcies per seguir aquest Bloc i pels vostres comentaris.
Gracias por seguir este Blog y por vuestros comentarios.