divendres, 21 de novembre del 2014

Pumpkin pie. Pastís de carbassa




Si hagués d'adoptar una festa de les que no són típiques de la meva cultura aquesta sens dubte seria el  Thanksgiving day.

M'agrada... m'agrada perquè es reuneix la família, m'agrada perquè en si no és una festa religiosa ... i m'agrada perquè es cuinen plats molt típics i encara que jo no sóc el que diu una persona molt tradicional penso que hi ha coses que mai s'haurien de perdre, i menys el fet reunir la família, en qualsevol ocasió i en dates molt especials, que sempre ha d'haver un motiu per a una celebració.



tot això ho he dit perquè la recepta que he cuinat avui és una pastís típic d'aquest dia, el pumpkin pie, o pastís de carbassa

Ingredients.

-1 Làmina de pasta de full
-480 Grams de carbassa (ja cuita)
-350 Ml de nata 35%
-100 Grams de sucre moreno
-50 Grams de sucre blanc
-una mica de sal
-3 ous
-Espècies: Cardamom, gingebre canyella, nou moscada
-ralladura de pell de llimona


La carbassa gairebé sempre la poso a coure al vapor, pelada, sense llavors i tallada en trossos petits, no necessita molt temps de cocció i de seguida queda toveta.
Barregem els ous amb els sucres i afegim una mica de sal, a continuació posem les espècies,la ratlladura de pell de llimona i la nata,  per últim la carbassa, el batem tot bé.
Posem la làmina de pasta de full al fons d'un motlle ia sobre posem l'anterior barreja.
Introduïm al forn calent a 190 graus uns 50-60 minuts.
Queda molt millor d'un dia per l'altre, la massa queda mes compacta.

La veritat és que és deliciós aquest pastís ...Alguns dels trossos ens els hem menjat amb una mica de nata poc batuda per sobre ... uhmm !!!









Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Gràcies per seguir aquest Bloc i pels vostres comentaris.
Gracias por seguir este Blog y por vuestros comentarios.