dijous, 15 de maig del 2014

Flan patissier


Per a aquesta recepta podem fer la massa brisa a casa o comprar-la ja elaborada.
Sincerament jo la vaig comprar a LIDL i per això vaig decidir fer aquest pastís.
La veritat és que aquest tipus de pastissos m'agraden molt ia casa també.
Vaig utilitzar un motlle gran per que volia que em quedés no molt alta, però podem fer-la en un motlle més petit i ens quedarà més alta.
La recepta, com no ... de Cuchillito y tenedor



-1 Làmina de massa brisa
-500 Ml de llet, -
-2 Branques de vainilla
-2 ous
-2 rovells
-325 Ml. de nata líquida-
-200 Grams. de sucre blanc
-85 Grams. de Maizena
-2 Cullerades de mantega

Estenem amb un corró la massa brisa entre dues làmines de paper vegetal i la col · loquem en un motlle rodó amb paper vegetal, cobrint fons i costats del motlle.
Cobrim amb un altre paper i posem pes a sobre, per exemple llegum seques, introduïm eln el forn calent a 170 graus, fins que les vores comencin a daurar-se

Batem els ous, rovells i sucre i la Maizena, ben barrejat.
Posem la llet que teníem reservada, al foc, li afegim la nata la i quan estiguin calents, sense bullir, els aboquem sobre la barreja d'ous, sense deixar de remenar ràpid.
El tornem a posar al foc fins que la crema s'espesseixi, movent constantment.
Afegim la mantega i barregem molt bé.
Finalment posem la crema sobre la pasta brisa ja semi forn i posem de nou al forn calent a 170 graus fins que adquireixi tonalitat daurada la superfície.
Podem també posar-li unes ametlles filetejades sobre 5 minuts abans d'acabar la cocció.







Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Gràcies per seguir aquest Bloc i pels vostres comentaris.
Gracias por seguir este Blog y por vuestros comentarios.