divendres, 11 d’abril del 2014

Truita"cronicas carnivoras" i gràcies al Club de lectura


Avui vull donar les gràcies a les meves companyes del club de lectura i al Xavi per tot el que m'animen amb les meves creacions pastisseres. 
És un plaer fer coses per vosaltres, i per a tu Xavi perquè sempre m'ho agraïu i tot us agrada. 

Gràcies,i  no oblideu que totes les coses que faig porten l'ingredient principal i màgic que és el carinyo!!



Hi ha un programa en un canal de televisió al que li diuen "Cronicas carnivoras", no sé si ho heu vist alguna vegada. 
La veritat és que ami em resulta bastant desagradable, no pel que cuinen que en general està bé, molt nord-americà molt XXXL, ja sabem com posen les racions per allà ... em resulta una mica desagradable pel presentador, que es planteja uns reptes de menjar plats bestials ... 
Bé ,l'altre dia van fer una truita que em va agradar molt i aquesta és la meva versió a la catalana ....


Ingredients. (Per a 4 persones) 

-1ceba 
-1 carabassó 
-1 pebrot verd 
-1 / 2 pebrot vermell 
-2 Botifarres, o salsitxes de pollastre o porc 
-6 ous 
-Sal 
`Pebre 
-Formatge, en aquesta recepta Cheddar

Tallem les verdures a trossets, posem oli en una planxa o paella i les anem fent, que ens quedin fetes però no molt passades. 
Quan gairebé les tenim tallem les botifarres o salsitxes a trossets i també les fem. 
Si tenim una planxa gran ja directament posem el formatge damunt de les verdures i els ous batuts. 
La meva planxa no és molt gran així que he posat 3 ous batuts sobre de la planxa i quan estaven a punt de quallar del tot he posat el formatge, bastant, i la meitat de les verdures i les salsitxes, sal, i he enrotllat la truita , 

He fet 2 truites de 3 ous i hem menjat a 4 persones.





1 comentari:

Gràcies per seguir aquest Bloc i pels vostres comentaris.
Gracias por seguir este Blog y por vuestros comentarios.