dilluns, 7 d’abril del 2014

Pastís per l'aniversari de l' Aniol

Aquest pastís és molt especial perquè és el de l'aniversari de l'Aniol .... 9 anys ja!
L'Aniol ens ha sortit una mica, bastant, bitxo, però també és dolç, afectuós, amb un caràcter despert.
Moltes felicitats vida meva!!


En aquesta ocasió la base ha estat un senzill pa de pessic, el que varia és la cobertura, la vaig veure en el bloc "l'exquisit" i vaig pensar que quedaria molt per a un pastís d'aniversari.

Ingredients.

Per a la base

-150 grams de farina
-150 grams de sucre
-100 grams de mantega
-1 sobre de llevat en pols
-4 ous
-2 cullaredetes d'essència de vainilla
-1 cullerada de cacao en pols


Per a la cobertura
-250 Ml de nata 35%
-250 Grams de formatge Mascarpone
-50 Grams de sucre glas
-1 Culleradeta d'essència de vainilla
-50 Grams de xocolata

Preparem la base.
Batem els ous amb el sucre fins blanquejar, afegim la farina, el llevat, el cacao en pols, l'essència de vainilla i per últim la mantega fosa.
Ho posem en un motlle i ho introduïm al forn calent a 170 graus uns 40 minuts.
Quan tinguem la base feta la deixem refredar i la partim en 2 o 3 parts iguals, jo la vaig dividir en 2.
Per fer la cobertura utilitzarem la batedora elèctrica de barilles.
Desfem al bany maria el la xocolata, ho deixem refredar, a la recepta original posen xocolata amb llet 90 grams, jo he posat el negre i només 50 grams.
Batem el formatge amb el sucre i la nata, quan aquest bé muntada afegirem la xocolata i acabem de batre, que quedin tots els ingredients ben barrejats.
Posem la cobertura entre els pisos del pa de pessic i per sobre, en aquest cas he utilitzat una mànega pastissera, però també podem simplement estendre la cobertura per sobre amb un ganivet llarg.






Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Gràcies per seguir aquest Bloc i pels vostres comentaris.
Gracias por seguir este Blog y por vuestros comentarios.