dimarts, 22 d’abril del 2014

Pastís-mona aniversari del Martí

Fer un pastís per a un aniversari la veritat és que a hores d'ara ja no em resulta molt difícil, i idees tinc moltes, ... el problema es planteja quan ens anem amb l'autocaravana uns dies i l'aniversari ens agafa al mig ... ia més és Pasqua, que aqui a Catalunya mengem les típiques mones decorades amb ous de xocolata
La solució ... El dia que ens anàvem vaig fer un pa de pessic bàsic, vaig comprar un sobre de cobertura de xocolata que es fon introduint la bosseta en aigua calenta, unes palmeretes típiques i molts ous de xocolata petits .. i com no .... la espelmes d'aniversari ... un aniversari molt especial .. el Martí, el meu petit Martí, el sensible, el solidari, el treballador .. el més responsable ... fa 12 anys.
Encara que ja he posat més vegades la recepta del pa de pessic bàsic us la poso un cop més.
La cobertura és de Lidl i els ous de xocolata també.
Per fer el pa de pessic de dos colors que vaig fer va ser un cop barrejats tots els ingredients separar les massa en dos ia una part li vaig posar 2 cullaradetes de cacau pur.
Primer poso una massa ia sobre amb cura poso l'altra, quan couen, com veureu, queden barrejades, i això li dóna un efecte "marbre" molt mono!!

Ingredients.

-150 Grams de farina per bescuits
-150 Grams de sucre
-100 Grams de mantega
-1 Cullerada de llevat en pols
-4 ous
-essència de vainilla
-2 Culleradetes de cacau pur



Batem els ous amb el sucre
Quan ho tinguem ben batut afegim la farina el llevat tamisats, seguim batent i afegim la mantega fosa, i una mica d'essència de vainilla.
Ho posem en un motlle amb paper especial i ho posem al forn calent a 170 graus 40 minuts.
Un cop refredat li posem la cobertura que més ens agradi, també o podem partir en dues meitats i posar-li alguna melmelada ...










Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Gràcies per seguir aquest Bloc i pels vostres comentaris.
Gracias por seguir este Blog y por vuestros comentarios.