dimarts, 22 d’abril del 2014

Galetes de Mascarpone







Fer aquestes galetes m'ha encantat, sense mantega, amb una massa molt simple.
L'olor que van deixar a casa quan eren al forn era increïble .. els meus fills de seguida pregunten .... que és aquesta olor? que hi ha al forn? el podem provar? 


Ingredients.

-130 Grams formatge mascarpone
-120 Grams de sucre glas . 
-200 Grams de farina de força. 
-1 Pessic de sal. 
-1 / 2 culleradeta d'una espècie per exemple  cardamom o canyella., jo una barrega de les dues 


Posem en un bol el formatge Mascarpone amb una mica de sal les espècies i el sucre ho anem barrejant tot molt bé.
Anem llavors afegint el sucre a poc a poc, a cullerades, no afegim una fins que l'altra aquest ben integrada a la massa.

Quan tinguem una massa llisa amb tots els ingredients ben barrejats la emboliquem en paper transparent i la deixem reposar a la nevera almenys 4-6 hores, o dia sencer.
Passat aquest temps estirem la massa i tallem les galetes com més ens agradin.
Si no tenim motllos les hacermos en quadradets o ens ajudem amb un got petit.
Com més fines les fem més cruixents ens quedaran.
Com veureu jo he utilitzat uns motlles molt monos, un en forma d'ós i l'altre d'ou de Pasqua que vaig comprar a la botiga de Gran de Gràcia.







2 comentaris:

  1. Qué preciosas galletas, seguro que deliciosas!!! Cómo nos gusta a todos galletear!!!

    ResponElimina
  2. Ostras Lucia con el mascarpone y las especies deben de ser geniales¡¡ Buena idea
    Buen finde
    bss

    ResponElimina

Gràcies per seguir aquest Bloc i pels vostres comentaris.
Gracias por seguir este Blog y por vuestros comentarios.