dilluns, 17 de març del 2014

Pastis de pomes amb aroma d'ametlles amargues

L'altre dia vaig fer una escapada al supermercat Lidl.
Veig en molts blocs parlen de productes que poden comprar-se en aquesta cadena de supermercats.
"l'excursió" va valer la pena, la veritat és que no em queda a prop de casa, ni prop de la feina, però faré més excursions fins allà, sens dubte.

Vaig comprar un kit d'aromes i havia un que em cridava l'atenció ... ametlles amargues, així que em vaig dir ... anem a provar-ho.
El resultat aquesta coca de poma amb farina d'ametlla.
Al únic que no li va agradar va ser en Martí .. que deia trobava un gust "estrany".


Ingredientes.

-1 iogurt natural o grec
-200 grams de farina
-50 grams de farina d'ametlla
-100 grams de sucre
-1 sobre de llevat en pols
-50 ml d'oli d'oliva suau
-4 ous
-Aroma d'ametlles amargues
-5 pomes Golden

Barregem les farines amb el llevat, li anem afegint l'oli, el iogurt, el sucre, els rovells d'ou, l'aroma i barregem tot molt , per últim incorporem les clares muntades a punt de neu, aquestes ultimes són moviments suaus i en la mateixa direcció perquè no se'ns baixi la massa.
Pelem les pomes i els traiem les llavors, les tallem a làmines fines i les posem per envima de la massa, finalment empolvorem amb sucre.
Introduïm al forn calent a 170 graus uns 40-45 minuts.






Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Gràcies per seguir aquest Bloc i pels vostres comentaris.
Gracias por seguir este Blog y por vuestros comentarios.