dijous, 30 de gener del 2014

Bescuit marbre

Tinc un nou motlle, i porto dos dies fent pa de pessic ... és tan mono ... 
El primer dia vaig fer un de senzill, amb una mica de xocolata, en gotes, i quan estava fred li vaig posar una mica de sucre glas per sobre, aquest va ser vist i no vist.

Crec que d'aquest tipus de pa de pessic ja he posat diverses receptes, però vaja ... una recepta mai sobra, sempre hi ha un moment per poder fer un pa de pessic casolà. 
És un pa de pessic que es fa en un moment, sense necessitat d'embrutar gairebé res, a 170 graus 40 minuts i surt perfecte. 
Per donar-li un toc diferent vaig separar en dues parts la massa ia una li vaig afegir una mica de xocolata 70%, per tenir un efecte marbre. 
Vaig fer dos, un el vaig cobrir totalment amb xocolata, i un altre, el que va quedar a casa, només li vaig posar una mica per sobre.

 

Ingredients. 

-150 Grams de sucre 
-150 Grams de farina 
-1 Sobre de llevat 
-4 ous 
-100 Grams de mantega 
-Gotes de xocolata o xocolata valor pur, o essència de vainilla

Batem els ous amb el sucre, cal batre-ho molt bé, ideal amb el batedor de varetes elèctric. 
Afegim la farina i el llevat tamisada, i per últim la mantega fosa. 
Si li posarem xocolata o essència de vainilla li posem. 
En aquest punt jo vaig posar la limitada de la massa en el motlle, ia l'altra meitat li vaig afegir la xocolata, uns 50 grams, després vaig posar la msa amb la xocolata a sobre i amb una cullera el vaig moure només una mica. 
Fiquem al forn calent a 170 graus entre 35 i 40 minuts. 
Fet.

D'un dia per l'altre molt millor. 
Si li volem donar un bany de xocolata fonem xocolata al bany maria amb una mica de nata liquida 35% que el bescuit aquest fred li posem per sobre i deixem refredar una mica a la nevera.












1 comentari:

  1. Qué belleza de bizcocho Lucía, super vistoso y apetecible!!! magnífico para el fin de semana!!!

    ResponElimina

Gràcies per seguir aquest Bloc i pels vostres comentaris.
Gracias por seguir este Blog y por vuestros comentarios.