dilluns, 9 de desembre del 2013

Patates a la taronja (sense foto)

Vaig tenir un problema tècnic amb el meu càmeravaja ... que vaig voler esborrar unes fotos que havien sortit malament i les vaig esborrar totesaixí que per primera vegada en aquest bloc no hi ha fotos d'aquesta receptaperò em feia pena no posar la així que alla va ....
La veritat és que a casa no van apreciar que era Taronja el que portava ...jo si ho vaig notarla veritat és que el millor d'aquesta recepta és el color que agafeni jo esborrant les fotosperquè  queden molt daurades per fora.
Pot semblar estrany ... Patates amb Taronjaperò quedena molt bé i poden acompanyar qualsevol platper exemple una carn rostida.

Del bloc l'exquisit, que us recomano.


Ingredients.
 
-500 grams de patatas petites
-2 cullerades d'oli d'oliva
-25 grams de mantega
-25 grams de sucre
-50 ml de suc de taronja natural
-Sal
-Pebre
-1 cullerada de mejorana seca

Posem l'oli i la mantega en una paella.
Posem les patatesuna mica de salpimientaque es vagin daurant.
Agregamnos el sucredeixem uns 3 minuts i afegim el suc de taronja i el marduix.
Dejmoa que es vagin cuinant fins que ens quedin cuitesuns 30 minuts.
Aquest plat és millor servir-ho  calentet i acabat de fersi no les patates ens perden textura.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Gràcies per seguir aquest Bloc i pels vostres comentaris.
Gracias por seguir este Blog y por vuestros comentarios.