dissabte, 21 de setembre del 2013

Els Mojitos de la Pilar

Algunes vegades en la vida ens passen coses d'aquelles que jo anomeno "màgiques", per sort passen bastant sovint i sempre per a bé, el que fa que la vida sigui millor, que ampliem el nostre cercle d'amigues i que coneguis o et retrobes amb persones que aporten molt a la teva vida ... i això és el que em va passar ami fa ja gairebé un any.
Els que em coneixeu i parleu amb mi ja sabeu que em vaig retrobar amb una antiga companya de l'escola, El Republica Argentina, que no havia vist des que teniem 13 anys ... d'això fa molt, molt de temps.
Hem quedat diverses vegades amb altres companyes que hem anat localitzant, i al grup s'han afegit més.Ara mateix el grup està en 8, mes les que tenim localitzades per Facebook però que encara no hem pogut veure en persona, exepte Esther que va venir un dia d'Itàlia i algunes les van poder veure i gaudir una estoneta de la seva companyia.
A la classe erem unes 50.
Bé l'altre dia Cristina C. ens va obrir les portes de casa seva per poder organitzar  un sopar, cadascuna va posar una cosa, embotits, formatges, un quiche bonissima que va fer Cristina P. de gírgoles i gambes,. i uns pastissos que vaig portar jo, un formatge amb Préssec i un pa de pessic bàsic amb una mica de xocolata.
Bé aquesta entrada és per donar un homenatge als Mojitos que ens va preparar Pilar, que a part d'estar bonisims, jo no havia pres mai cap, ens van fer riure molt, sobretot pels enormes gots que vam fer servir, i és que Pilar és així .......
Estaven molt bons, i acompanyats amb el sopar no ens  va "perjudicar" massa ..
Nenes...sou la ostia!!!!!
Pilar em diu que no sap les mesures per que ella els fa a ull, en les festes del seu poble arriben a preparar fins a 500 ... gairebé res!


Ingredients.

-Ron torrat
-Sucre moreno
-Gel picat
-Lima
-Fulles de menta
-7 up

Posem el gel picat, uns trossos de llima, un pel de fulles de menta, una cullerada de sucre moreno, el rom, i el 7 up.
M'han comentat que hi ha gent que ho fa amb sifó, aqui si que no puc opinar per que de moment aquest ha estat el meu primer Mojito ... però no l'últim.

  Gràcies Pilar, gràcies a totes!


A les fotos...Cristina C.,Cristina P., Montse Cortés,Montse Costas, Nuria, Conxita, Pilar,i jo.












Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Gràcies per seguir aquest Bloc i pels vostres comentaris.
Gracias por seguir este Blog y por vuestros comentarios.