dimecres, 19 de juny del 2013

Blondie


Aquest és un d'aquells dolços que si t'agrada no pots deixar de

menjar, encara que és molt consistent per la combinació de porductos, el Dolç de llet, la xocolata, jo el trobo IRRESISTIBLE!!
No sabia ni que aquest tipus de dolç exisitía.


La recepta l'he copiat de la meva "font d'inspiració" el blog de ​​Mary cuchillito y tenedor.

Ingredients

-130 grams de farina
-115 grams de mantega
- 110 grams de sucre integral
-60 grams de sucre
-1 ou  
 -Vainilla líquida o sucre avainillat
-3 plàtans madurs
- sal
-Gotas de xocolata o xocolate a troçets
 - Dulce de leche.

Comencem batent els dos tipus de sucre amb la mantega, ha d'estar toveta, quan aquest bé batut afegim l'ou, seguim batent i posem la vainilla o l'aroma que vulguem.

Aplastastamos els plàtans i també els afegim a la barreja anterior, també afegim la farina i una mica de sal.
Posem les gotes de xocolate o troçets de xocolate amb un 72% de cacau com a minim, jo no li he posat molt per que també porta xocolata per sobre i no volia que quedés tan intens, que igualment queda, però en la seva justa mesura.

Un cop ben integrat tot posem la massa sobre d'un motlle per al forn, ideal si tenim el paper especial.
Anem posant sobre una mica de dolç de llet i una mica mes de gotes de xocolata.
El posem al forn calent a 180 graus uns 45-50 minuts.
D'això en diuen Banofee Blondies però jo li he dit  Blondie,  per que em recorda a un grup que havia quan jo era una adolescent, la veritat és que tampoc m'agradaven molt.






Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Gràcies per seguir aquest Bloc i pels vostres comentaris.
Gracias por seguir este Blog y por vuestros comentarios.