dimecres, 29 de maig del 2013

Embolicat de albergínia i espaguetis

Aquests dies estic provant moltes de les receptes que proposen en els blocs de cuina que segueixo.

Aquesta em semblava molt original, amb ingredients que tenia a casa.
Va tenir molt èxit, la veritat és que la barreja de l'albergínia amb els espaguetis i la salsa de tomàquet queda molt bé.
A la recepta original el formatge que porta és Ricota, jo no ho vaig trobar en el meu supermercat, i com sempre, no tenia temps d'anar buscant, així que vaig utilitzar una barreja de formatges especial per gratinar.


Ingredients.


-250 Grams d'espaguetis
-500 Grams de tomàquet (o de llauna)
-2 albergínies
-Alfàbrega
-Sal
-Pebre
-Oli d'oliva
-Formatge per gratinar

Tallem les albergínies a làmines no molt gruixudes, sense treure-lis la piel.
Les salem i les deixem reposar almenys 30 minuts.

Les rostim en una planxa, també les podem fregir, reservem
Preparem una salsa amb el tomàquet i l'aromatitzem amb l'alfàbrega, una mica de pebre i sal .. Reservem.
Bullim els espaguetis.
Quan els tinguem llestos els barregem amb la salsa de tomàquet.
Amb les làmines de albergínia emboliquem alguns espaguetis.

Quan tinguem tots els embolicats els posem en una safata i col · loquem el formatge damunt.
Gratinem.













Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Gràcies per seguir aquest Bloc i pels vostres comentaris.
Gracias por seguir este Blog y por vuestros comentarios.