dijous, 11 d’abril del 2013

Copes de formatge fresc amb salsa de fruits vermells

A casa dóna gust cuinar i peparar coses noves, els tinc mal acostumats,  no deixen ni el que es diu les molles ......

Aquestes copes, a la recepta original, anaven acompanyades d'un crumble, que m'encanta però no he volgut posar-li més calories, així que per acompanyar he picat unes galetes Maria Daurades i han quedat fantàstiques.
Els fruits vermells els he comprat congelats, no els havia utilitzat mai però visitant diversos blocs veig que s'utilitzen molt, així que m'he animat i la veritat és que m'han sorprès gratament


Ingredients


-500 grams de formatge fresc
-50 grams de sucre blanc
-300 grams de fruits vermells congelats, o maduixes freques
-50 ml d'aigua
-50 grams+ de sucre
-5 galetes Maria Daurada


Posem els fruits amb un cassó, amb l'aigua i 50 grams de sucre, o deixem coure uns 10-12 minuts,i després ho batem amb el batedor elèctric, si voleu que us quedi la salsa molt, molt fina la podeu colar, jo no ho he colat per que ja ha quedat bé per al meu gust.
Barregem el formatge fresc amb els 50 grams de sucre i posem una mica en una copa o bol petit, després posem salsa, i una altra vegada formatge, i si volem una altra vegada salsa.
Empolvorem amb la galeta molt picada.
Llest per servir.







Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Gràcies per seguir aquest Bloc i pels vostres comentaris.
Gracias por seguir este Blog y por vuestros comentarios.